שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
שיווק דיגיטלי לאירועי ספורט בארץ ובעולם
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
שיווק דיגיטלי לפוליטיקאים ומפלגות
ניהול רשתות חברתיות
ניהול רשתות חברתיות הינה פעילות בעלת חשיבות מכרעת עבור כל העסקים ובמיוחד עבור עסקים קטנים. מנהל הפעילות חייב להיות בעל ידע נרחב בעולם השיווק, מיתוג והאסטרטגיה. בנוסף חייב מנהל המדיה להכיר את הפלטפורמה אותה הוא מנהל על מנת לייצר ערך מוסף גבוה ללקוח.
הרבה עסקים בוחרים תחילה לפתוח חשבונות מדיה בכל הרשתות האפשריות כדי למשוך את תשומת הלב של קהל רחב ככל שניתן. אולם כדאי לזכור שאין זה מספיק לפתוח דף עסקי בפייסבוק, פרופיל אינסטגרם, פרופיל לינקדאין, וכו. חשוב להשקיע זמן ומשאבים כדי להתאים את התוכן כגון גרפיקה ווידאו למסר השיווקי, ואת התכנים האלה לקהלי היעד אותם צריך לעניין במותג שלנו.
בנוסף, לכל רשת יש את המאפיין שלה, כל רשת דורשת תחזוקה, ניראות, תכנים מדוייקים ומתוזמנים, תקציב נפרד לכל רשת וניהול מקצועי, על כן כדאי לחשוב היטב ולהשתמש בדיעת מומחה על מנת להבין מה כדאי לעשות ומה הכי נכון לעסק במגבלות התקציב הנוכחיות. כמו כן חשבו להבין מהן המטרות אותם מנסה העסק להשיג, לידים, טראפיק, חשיפות, מכירות? לכל אחת מהמטרות צריכה להיות אסטרטגיה סדורה ואפקטיבית שלא תבזבז משאבים וכסף.