שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
רימרקטינג וריטרגטינג
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
רימרקטינג וריטרגטינג הן שתי אסטרטגיות שבאות לרדוף אחרי הלקוח הפוטנציאלי ברשת עם מסרים מדוייקים שיקרבו אותו לרכישה. ההבדל המהותי בין השניים לטענת מומחים הוא שריטרגטינג מסתמך על COOKIES על מנת לפרסם ללקוחות הפוטנצילים פרסומות ברחבי הרשת ואילו רימרקטינג מתבסס על שליחת מייל ללקוח על מנת לבצע המרה באתר באמצעות קופון נוסף או על טכניקה אחרת.
על מנת לבצע את הטכניקות האלה ביעילות יש ליצור לעשות שימוש בגוון כלים מקצועיים כדי שהתוצאות שמתקבלות יהיו טובות. לעיתים צריך להפעיל מערך רב יותר של כלים כגון פלטפורמות של גוגל ופייסבוק, דיוור ללקוחות, רשת המדיה של גוגל, ועוד, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. כמובן שגם תקציב מוגדל משחק תפקיד חשוב בהגעת המסר לאותם לקוחות שוב ושוב.
הטכניקות האלה מעולות בבנית מותג והעברת מסר ברור ללקוח, ככל שהמסר או המותג יוצגו יותר פעמים כך גדל הסיכוי למצב את המוצר נכון יותר ולבדלו משאר המתחרים. על פי נתוני מחקר, שימוש בטכניקות האלה הביא לעליה של למעלה מ1000% בחיפושי שם המותג בגוגל. כמו כן אפשר לראות עליה בטראפיק של עשרות אחוזים לאחר שימוש רציף בטכניקות האלה.