פרסום בלינקדאין הוא פרסום ממוקד מאוד. הפרטים האישיים והמקצועיים של כל יוזר נכונים ומעודכנים כיון שהמערכת עצמה מצפה לרמת אמינות נכונה כדי לייצר בסיס טוב לעסקים בין האנשים, ועל כן בוחרים האנשים לעדכן ולפרט אודות עצמם. ישנם יותר מחצי מיליארד יוזרים בלינקדאין.
מערכת הפרסום בלינקדאין מתעדכנת בתכיפות גדולה מאוד וזאת על מנת לספק חוויה טובה ללקוחות ולמפרסמים. המטרה העיקרית שלהם היא לחבר בין אנשים ובעלי עסקים בעלי אינטרס משותף עסקי מובהק, בניגוד לפייסבוק וגוגל, ששם יש לצד המפרסם הרבה יותר מה להרויח ולצד שמקבל את המסר פחות רווח (לעיתים המוצר מעניין ואז יש רווח ולפעמים המוצר לא מעניין ואז זה מטריד). לינקדאין גם מסננים ספאם, בתוך המערכת מה שעושה את הפלטפורמה הזאת לעיסקית בלבד.
שאלה שרבים שואלים – האם פרסום בלינקדאין נכון לי או האם זה יעבוד. בואו נבדוק !
בעקרון אפשר לנהל תקציבים של החל משני דולר ליום לקמפיין שירוץ למשך חודש או חודשיים (אתן בטח תרצו לראות תוצאות גם אז שימו לב שהתקציב המינימלי צריך להיות הגיוני). אפשר גם לשלם רק על ביצועים וזה אומר פר הקלקה, או לכמות חשיפות יומית. בואו נראה איזה קמפיינים יש ברשת:
קמפיין עשה זאת בעצמך
מנהל הקמפיינים של לינקדאין יעזור לכם לנהל את הקמפיין. תוכלו לנהל מודעות באופן עצמי על ידי שימוש בכלי הזה שהותאם במיוחד עבור אנשים שלא התנסו בכך לפני. זאת דרך ניהול קמפיינים פשוטים ודרך טובה למתחילים להתנסות במערכת הפרסום.
למה כדאי להשתמש:
תוכלו לתזמן קמפיינים, לטרגט קהלים, ולראות מי מקליק על המודעות. התהליך הזה כרוך בזמן ומאמץ אבל משתלם בסופו של דבר ללמוד את מערכת הפרסום הזאת.
תוכן ממומן
הדרך הטובה ביותר לקדם תוכן שקיים כבר בדף של החברה שלכם בלינקדאין. אפשר לחלוק את התוכן הזה עם אנשים רלוונטים (על פי פילוח). תכנים כאלה יכולים להיות מצגות סליידשר, כתבות ומאמרים וסרטוני וידאו מסוגים שונים. זה יופיע לקהל שבחרתם בפיד. שימוש בקמפיין כזה מצויין עבור ימים פתוחים, ימי מכירות, אירועי התרמה וכו.
למה כדאי להשתמש?
המטרה של הקמפינים האלה היא להגביר מודעות למותג, להמיר אנשים לדף נחיתה, לקבל יותר חשיפות (ממחשב או נייד), להביא עוד עוקבים לדף חברה.
מודעות טקסט
במודעות אלה כדאי להשתמש שרוצים להביא הרבה טראפיק לאתר או לדף נחיתה. זה מאוד דומה למערכת הפרסום של גוגל שהיא טקסטואלית ופחות ויזואלית. כדאי להשתמש בכותרות טובות שמושכות את העין על מנת לצוד את המשתמשים. אנחנו ממליצים לייצר גם מגוון מודעות על מנת לראות מה עובד יותר טוב ועם הקו הזה להמשיך. אפשר לשכפל מודעה ולשנות טקסט או לשכפל מודעה ולשנות את הכותרת, ניתן גם להתאים מודעות שונות לקהלי יעד שונים עם מסרים שונים ומותאמים. המודעות האלה לא מתאימות למובייל ויכולות לרוץ רק על דסקטופים על גבי פיד החדשות.
למה כדאי להשתמש:
הקמפיין הזה טוב כי הוא נוח לשימוש, קל ומהיר, מאפשר התאמה לכל תקציב כמעט, אפשר לבדוק עליו המרות מיידיות, ולעשות AB טסטינג. הקמפיין הזה טוב גם לעסקים של B2B.
מיילים ממומנים
הקמפיין הזה מצויין לכל מי שעובד בשיטת שיווק של מכירה אישית. כאן ניתן לנסח פנייה אישית ולהפנות אותה לקהל יעד מסויים שצורת הפניה אליו היא ספציפית וידועה. זה חלק מהותי בקמפיין הזה כי מייל כללי ולא מקצועי פשוט יבזבז כסף. סוג פניה שכזאת יכולהל התאים לדוגמא לעמילי מכס שיודעים להתאים פתרונות ספציפים לסוגי תעשיות ועל כן הפניה תעשה באופן יחודי לכל תעשיה, טקסטיל, מתכת, אופנה ואקססוריז, ריהוט, כימיכלים וכו, מפני שלכל תעשיה צרכים מיוחדים משלה ופניה ספציפית תוכיח כישורים ויכולות על עמיל המכס במקרה הזה.
פניה ממוקדת תמיר טוב לדף נחיתה, אתר, שיחת טלפון, או תגובה במייל הפנימי של לינקדאין, שבו תשלחו אתם את ההודעה הממומנת.
למה כדאי להשתמש:
על מנת לקבל יותר לידים, להמיר יותר טוב מלקוחות מסוג ספציפי, כאשר נושא ההתאמה האישית משחק תפקיד חשוב, כאשר קהל היעד ידוע (על פי םילוח מדוייק), וכאשר יש לנו תוכן שאנחנו רוצים להשתמש בו למכירה פרונטלית ונוכל להמיר אותו למייל שיעשה עבורנו את אותה העבודה.
מודעות וידאו
כרגיל מודעות וידאו ממירות הכי טוב אבל הן הכי יקרות להפקה גם. קול, תמונה ומרים רצים על המסך תמיד עושים את העבודה. עירוב חושים תמיד טוב לעסקים, את זה כדאי לזכור! פרסום בוידאו עולה מאוד בשנים האחרונות ולוקח הרבה מעוגת התקציב השנתית. ההפקות יותר יקרות אבל התוצאות בהתאם. באמצעות הוידאו ניתן להעביר מסרים קצרים וממוקדים. מתאים מאוד לבעלי משרדי אדריכלים, הדמיות תלת מימד, עולם האופנה, ומסרים טכנולוגים מורכבים.
למה כדאי להשתמש:
על מנת לבדל אתכם מהשאר, על מנת להגיע עם מסר מדוייק ומהיר לקהל יעד שאוהב מסרים קצרים וברורים, כאשר רוצים להגיע לקהל יעד רחב, כאשר מחפשים המרה מהירה ללידים, וכאשר המותג דורש נראות טובה ובולטת במיוחד.
מודעות דיספליי של לינקדאין
דרך מצויינת לטרגט קהלים באיזור לא מפולח. זה פרסום פרוגרמטי (דיברנו על זה בפוסט הקודם שלנו שדן בטרנדים החמים של 2019)
הכלי הזה מעניין כי הוא אפשר לעשות שימוש במדית מגוונות ובקהלים מגוונים וביכולות המגוונות של לינקדאין. אפשר להשתמש בכלי הפרסום הזה כאשר רוצים ללמוד על קהל יעד חדש, כאשר יש רוכשים או מתעניינים חדשים בתהליך וכאשר רוצים להגיע לקהלי יעד חדשים עם פניה מסויימת.
למה כדאי להשתמש:
על מנת לחזק על המותג, על מנת להגיע לאנשי מקצוע רבים יותר, מקבלי החלטות ומשפיענים, על מנת לייצר אינטראקטיביות רבה עם המותג, ועל מנת לקבל טרפיק גבוה יותר בעיקר מומלץ להמיר לתוך הדפים הפנימים של המותג שלכם בתוך לינקדאין.
מודעות דינמיות
הכלי הזה מאפשר לייצר מודעות שמותאמות אישית למפרסם. זה מבוסס בדרך כלל על קהל היעד ומאפשר פניה מדוייקת יותר. ניקח לדוגמא את מערך משאבי האנוש וגיוס עובדים – חיפושים בתוך לינקדאין מצביעים על ביקוש לעבודה מסויימת בתעשייה מסויימת. ניתן לטרגט את אותם האנשים עם מודעות דינמיות שמופיעות בזמן הנכון עם המסר הנכון כאשר הם נמצאים במערכת.
הכלי הזה מצויין לבניית מערכת יחסים עם החברה / מותג שלכם על ידי התאמה של המסר לקהל שמקבל אותו. על מנת להביא לטראפיק גבוה יותר לדף נחיתה אפשר להטמיע מנגנון אוטומטי שאוסף כתובות מייל ושמות של מי שבא במגע עם הקמפיין מבלי להקליד דבר. השלב הבא הוא להציג לאותם אנשים אחד משני סוגי תוכן שהכנו מראש שימשיכו אותם לקנות מאיתנו.
למה כדאי להשתמש:
להביא אנשים להשתמש בסוג חדש של דף נחיתה שנראה ומרגיש חדש ומושך, להביא למספר גבוה של תגובות לקמפיין שלנו בעזרת הודעות ממוקדות, לבחור למי תוצג המודעה ואיזה, ולהעלות את מספר העוקבים ברשת.
בDIFF אנחנו מתמחים בקמפייני לינקדאין מסוגים שונים לעסקים שהם B2B ולעסקים שהם B2C על ידי שימוש בדאטה בצורה מתוחכמת שמביאה תוצאות טובות במיוחד כאשר הקמפיין מנוהל בצורה יומיומית ומבטיח ניצול מקסימלי של כל דולר.
Comments