שיווק דיגיטלי על פי מיקום גיאוגרפי
שיווק דיגיטלי לפרויקט נדל"ן
שיווק דיגיטלי לקורסים, מכללות ולימודים
שיווק דיגיטלי למסעדות, אוכל ויין
שיווק דיגיטלי לאירועי ספורט בארץ ובעולם
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינונים
שיווק דיגיטלי לפוליטיקאים ומפלגות
בניית אסרטגיית דיגיטל
אסטרטגיית דיגיטל מצריכה תכנון וחשיבה מדוקדקת. התהליך מתחיל בדרך כלל בזיהוי הצרכים של העסק אל מול הלקוחות. תהליך זה מאופיין במחשבה עמוקה על אופי העסק, הסיבות שלשמו הוא הוקם, המטרות והיעדים שלו, הערך שהוא נותן לסביבתו וללקוחות. לאחר שאופיינו הפרמטרים האלה, יותר קל ליצור תוכנית שיווקית שמסבירה בדיוק איך הולכים להשיג את כה מה שכתבנו.
בנוסף, בידול, מיתוג, USP ועוד מושגים שלקוחים מעולם האסטרטגיה השיווקית באים לידי ביטוי כאשר מתכננים את אסטרטגיית הדיגיטל, בה מחליטים על הצרכים של הארגון מבחינה דיגיטלית ובונים תוכנית כיצד להשיגם. רשתות חברתיות, ניהול בלוג, ניוזלטר וכו הן חלק מהפלטפורמות המשמשות עסקים להגשים את היעדים והמטרות שלו.
צריך לאפיין היטב את קהל היעד על מנת שנוכל לבנות מסרים בהתאם. חשוב מאוד להבין גם כיצד נרתום את המוצר, מחירו, דרכי ההפצה שלו ולבסוף המסר שלו לכדי תובנה ברורה מאוד בראש הצרכן הפוטנציאלי. לאחר מכן בחירת הפלטפורמות הדיגיטליות לעבודה עוזרות להעביר את מכלול המסרים ולהניע לקוח לפעולה. הפעולה הראשונה היא מודעות למותג, לאחר מכן העדפה (המותג אל מול מתחרים) ולאחר מכן התעניינות (השארת ליד או פרטים) או מכירה מיידית באתר, בטלפון או דרך שירות לקוחות.